Częste zapytania

REJESTRACJA PACJENTA

Nasze gabinety są czynne w godzinach ....... Rejestrowanie czy umawianie na wizyty odbywa się telefonicznie. W uzgodnieniu z pacjentem ustalany jest najbliższy możliwy termin, który zobowiązuje do wstawienia się w gabinecie. Pacjenci przyjmowani są w kolejności rejestracji jednak godzina przyjęcia może przesunąć się w czasie ze względu niemożności przewidzenia czasu wizyt poprzedzających pacjentów.

DOSTĘP DO DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

Każdy pacjent lub opiekun prawny pacjenta ma prawo do dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego stanu zdrowia oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych.

PRAWA PACJENTA

Prawa pacjenta, w polskim systemie prawnym, są rozproszone w wielu aktach prawnych, nakładających na szereg podmiotów uczestniczących w procesie udzielania świadczeń zdrowotnych różnego rodzaju obowiązki wobec pacjenta. Nasza firma od początku swojej działalności dokłada wszelkich starań, aby przestrzegać wszelkich postanowień, wynikających z obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony praw Pacjenta.

DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO ZAREJESTROWANIA PACJENTA

Aby uzyskać świadczenie zdrowotne w naszym gabinecie stomatologicznym niezbędne jest założenie indywidualnej dokumentacji medycznej pacjenta i zarejestrowanie Pacjenta w systemie.